Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2010 00:14 - Малко поезия
Автор: afrodita1 Категория: Поезия   
Прочетен: 942 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 21.03.2012 19:53


По принцип не си падам много по поезия, предпочитам сюрреализмът, което си е като един вид фантастична поезия, нали така, ми ето за любителите и поетите (хехех)...

Тихо есенният вятър шепти,
загърбил есенните тревоги.
Тихо есенният вятър шепти,
навявяйки мисли за отиващото си лято.

Тихо есенният вятър шепти,
а негов хора са хилядите есенни листа.
Тихо есенният вятър шепти,
а негов театър е цялата земя.

Тихо есенният вятър шепти,
оставяйки споменът за своята песен.
Тихо есенният вятър шепти,
носейки мириз на изсъхвали листа.

Тихо есенният вятър шепти,
тихо се стелят пожълтелите листа.
Тихо есеният вятър шепти,
пеейки песен за идващата вече зима.
Тихо есенният вятър шепти...

********************************************************

Недей да забравяш”- шепне споменът в мен-
някак тревожно, обезпокоено, дори умолително.
Защо ли споменът зове?
Защо?

Може би този така ярък спомен иска
Да призове отново онези отминали дни,
В които все още господар беше
Романтиката, а не безличният реализъм?

“Недей за забравяш”- шепне споменът в мен.
Не, аз няма да забравя,
Но как да върна отминалите дни и
Тяхното очарование?

Как отново да бъда онова, което бях-
Истинският АЗ, а не днешната
Негова сянка?
Как?- Кажи ми, спомен в сърцето.

“Недей да забравяш”- шепне споменът в мен-
някак тревожно, обезпокоено, дори умолително.
Защо ли споменът зове?
Как да върна отминалите дни?
Кажи ми, спомен, пазен в сърцето?

от брат ми Жеко


Тагове:   малко,   поезия,


Гласувай:
1



1. mio12 - прекрасно е.
22.07.2010 15:23
прекрасно е.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: afrodita1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1033545
Постинги: 696
Коментари: 514
Гласове: 1375
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930