Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2012 15:33 - Това е не само "пародия", това е открита атака срещу християнската религия
Автор: afrodita1 Категория: Видео   
Прочетен: 911 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 08.11.2012 18:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Сцени от   Еврейското  Тв шоу "Карамелка и горилата  ".
превод -(аз  )

Урок по история с карамелка  и горилата "

Тофи(Карамелка)  - Здравейте, ние направихме това за историческата програма карамелка и горилата.

Искам да разкажа за историята на еврейския народ - от древността до наши дни.

Днес ще научите за разпъването на Исус (Yeshu). Вие  чували ли сте  за Исус?

Горилата - Да, чух  -  той е уважаван човек син на Бога .
К - Не. Той е враг на еврейския народ. Той се опита да ни превърне в християни

Въпреки че има и  добри християни, но за евреите това е страшно опасно, защото застрашават спокойствието на еврейския народ.


Г. - Искам да асимилирам

К. - Знаеш ли какво е асимилиране? Това означава да бъдеш такъв като  гоите, това е нещо, което нито вие, нито аз, по какъвто и да е начин искаме.

Г. - Искам децата ми да ядат  шоколад «Тоблерон» и  да станат езичниците, аз съм отегчен тук Карамелке!

Искам да живея в Швейцария заедно с езичниците и да ям шоколад «Тоблерон»по цял ден .

К. - OK скъпи, ако обичаш Исус толкова много, тогава ще трябва да бъдеш като него
Разпятието на Христос"

К - Аз съм  - Юда Искариотски.

Г. - Аз съм  - Исус. Искам всички вие да станете християни,  да  ядете свинско и "Тоблерон" и да се забавлявате. , Публиката също ли  го искате?

К. - За това, аз  ще те разпъна! Как смееш да проповядват  на невинни евреи?

Г. - О, Боже Мой, защо си Ме оставил?

К. - Ти си фашист, Исус, ти си фашист!

Г. - Карамелке  не! Карамелке! Аз съм уплашен, аз ходих  по водата, аз превърнах бисквитите  в торта. Не! Аз не съм Иисус, това е грешка. -  Аз съм Мойсей,  учителю мой , не ме приковавай ! Карамелке - Неее!

К. - Това е само един пирон, страхливецо ...

Горилата крещи ...

 Това е не само "пародия", това  е открита атака срещу християнската религия...Преценете сами . Аз съм в шок!!!

 





Тагове:   религия,   шоу,   исус,   Израел,


Гласувай:
5



1. haralanov - Здравей!
07.11.2012 15:46
Понякога една пародия или карикатура така може да повреди най-истинските неща,че...Отношението на мнозина християни към евреите е подобно.Неглижирано и подигравателно.А не бива!
цитирай
2. batogo - Показателно...
09.11.2012 09:02
Евреите винаги са били и ще си останат неблагодарен и подмолен народ,кланящ се на златния телец, а не на Бога.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: afrodita1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1033419
Постинги: 696
Коментари: 514
Гласове: 1375
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930