Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2011 14:05 - Протестите не ме плашат, ще подам оставка
Автор: afrodita1 Категория: Новини   
Прочетен: 1030 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 03.01.2012 09:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Хайде отивай си !!!!!!
image
 

Премиерът Бойко Борисов заплаши, че ще подаде оставка, ако протестите ескалират.

 

 

Изобщо да не си мислят, че с протести ще ме изплашат. На другия ден ще подам оставка.

Така министър-председателят Бойко Борисов коментира пред бТв предстоящия национален протест на 30 ноември. Според него целта на протестиращите явно е да съборят правителството.

На 30 ноември, когато синдикатите ще протестират, ще съм на работа. Ако не искат да съм на работа, ще ни свалят. Ще кажа - ето ви оставка, и влизаме в политическа криза, закани се  Борисов.

Като съборят правителството, да видим колко пари ще вземат. Не искам да съм премиер на държава, в която народът не разбира реформите, заяви още премиерът.

Той обясни, че когато е имало възможност е правил компромиси и е отстъпвал при протести. Сега обаче това било невъзможно заради липсата на пари. 

 

Светът лети в една пропаст в момента, ние искаме да направим така, че нашата държава да не падне в нея,

заяви Борисов.

Като искат протести, да си изберат някой като Жан Виденов, Костов или Станишев.
Какво значи протест, това означава – искаме да свалим някой, коментира министър-председателят.

Според него, ако зърнопроизводителите не идват да аплодират кабинета, че са им дали близо 2 млрд. лв., значи идват да свалят правителството.

Те искат все повече и повече и ни извиват ръцете и по времето на Станишев протестираха, припомни Борисов. Средно на година с близо 450 млн повече даваме за сектор Земеделие. Сега само "зърнарите" получават милиард 260 милиона. За първи път даваме 50 млн. за животновъдите, 25 млн. даваме за зеленчуците, 73 млн. лв. за тютюна, каза Борисов.

Не ме притеснява, че в БДЖ се стачкува.

Истинското ми притеснение е, ако министър Московски не успее да се договори с кредиторите в Германия за 150-те милиона, коментира той.

Министър-председателят Бойко Борисов заяви, че винаги, когато синдикатите са били прави или е имало пари е отстъпвал. Този път обаче няма как да стане.

Тотю Младенов се бори като тигър в момента. Ако се справи няма да има червен картон.

Залагам целия си авторитет. Ако ми повярват хората, че това е правилно ще живеем в по-добра и подредена държава, категоричен бе премиерът Борисов.

Относно случващото се в партията на
Волен Сидеров коментира, че не се интересува от Атака и от това, което се случва в тази партия:

Не съм пъдар всеки път някой да ме пита защо жена му избягала, защо му се разпадна парламентарната група, моля да се държат сериозно.

Помолен да коментира скандала около титлата доктор „Хонорис кауза”, връчена на Христо Стоичков, Борисов заяви, че ако е Камата го бе попитал, е щял да го посъветва да не я приема.

И мен са ме канили почти от всички университети. От Пернишкия също, призна Борисов.

За разлика от титлата Хонорис кауза обаче Бойко бе категоричен, че няма да откаже наградата за футболист на годината, ако му бъде връчена.

„За футболист няма да проява скромност. Това не е с художници и песнопойци, ако я спечеля ще си я взема. Във футбола никой не се признава за по-слаб, няма и аз да се призная”, категоричен бе Бойко Борисов.

News.bg



Тагове:   оставка,   протести,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. andrei - И аз това казвам-МАХАЙ СЕ
28.11.2011 14:30
и върви на село при свинете си.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: afrodita1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1024662
Постинги: 696
Коментари: 514
Гласове: 1375
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031