Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2012 13:41 - Спрете насилието
Автор: afrodita1 Категория: Политика   
Прочетен: 659 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 16.11.2012 08:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
В един от руско -палестинските форуми в които участвам ,една млада жена, рускиня ( московчанка ), която е женена за палестинец и живее със семейството си в централната част на Ивицата Газа, пише:
"Ситуацията става  все по-лоша и по-лоша! Евреите бомбардират навсякъде ! Много трупове по улиците, включително и  деца. (Ако може с една дума  да се обясни , това, което се случва наоколо!), добре че  Египет помага  с лекарства.
Срам за лидерите на световната общност,  които са под чехъл на еврейската държава!
ООН трябва да бъде преименуван на ""Организация на  насилието  срещу палестинския народ"". Срам! "

Моето мнение е следното ; АЗ НЕ СЪМ НА СТРАНАТА НА ИЗРАЕЛ, НЕ СЪМ НА СТРАНАТА И НА ПАЛЕСТИНА . АЗ СЪМ НА СТРАНАТА НА МИРА И НА НЕЗАБАВНИТЕ ДИПЛОМАТИЧЕСКИ ПРЕГОВОРИ. СТИГА ГЕНОЦИД НАД НЕВИННИЯ НАРОД И БЪДЕЩОТО ПОКОЛЕНИЕ!!!
Все пак да живее човек в постоянен страх и напрежение от произходящите събития, да гледаш децата как треперят от страх, само от воя на сирените си е стрес, а да не говоря и за фаталните случаи...

Едно пояснение за незапознатите - Палестина няма армия, няма военновъздушни сили, няма военноморски флот. Това, което се случва там не е война в истинския смисъл на думата - имайте го предвид.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: afrodita1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1029240
Постинги: 696
Коментари: 514
Гласове: 1375
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930