Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.12.2012 18:28 - Безтактов сюжет-Той и тя )
Автор: afrodita1 Категория: Тя и той   
Прочетен: 1103 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 18.12.2012 18:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Седяхме един ден с моята приятелка, пиехме  кафе. И тя, като мен, се отдава на литературата. Е, тук този ден тя ми казва, "Виж! Твоите  истории са някак остроумни .Днешния читател   не иска  и не обича да мисли ,  и няма  време да прочете между редовете. Бъди по обикновена  . Отпусни се.  Избирай най обикновени сюжети . И  ще  видиш  колко хора ще те  приемат и ще започнат  да те четат редовно  ", добре  си помислих:" Може би тя е права. "Махам  тази философия и нейната приятелка  - психологията и политиката . Хора! Идвам за вас. Ще се опитам да бъда по обикновена за напред  .  "Да.. Казах аз и какъв сюжет да измисля  ?Не ми идва нищо наум ,.?" Моята приятелка веднага решава : "Та аз веднага ще ти нарисувам няколко такива сценки , " Ето например, една от многото за които мисля в момента: Двама се срещат  на пейка в парка.Запознават се . Започват да разговарят  . Той бяга към магазина и купува цветя . Започват да се срещат.  Той се влюбва от пръв поглед ,тъй да се каже. Разказва и за съвместния им щастлив бъдещ живот.Тя с умиление плаче.След 3 дни е  сватбата им . Те са щастливи. Започват да си  раждат  деца, едно след друго .Купуват дом. С завистливи съседи.
(аз седя и я зяпам) ,е сега мисли сама -вика ми тя . Cюжета е безупречен, всички любителки -домакини ще те четат , ще плачат и смеят заедно с твоите герои. Добре де!!! Не е толкова трудно..Ето започвам...
 Изведнъж си спомням някак,  историята на един малък разказ ,който покори  читателите със своята простота. В него също се срещнаха двама души и той и подари бонбон увит в целофан.   Момичето е във  възторг. Щастливи читателите пишат похвали, с явна  грижа за бъдещето на тази двойка .Автора  сдържано обещава  продължение . Толкова е лесно, просто взимаш химикалката и  пишеш нещо подобно. Например такова:
Двама души се запознават в парка . Започва разговор. След известно време,  той някак  тайнствено се измъква и тича към близкия магазин.Там купува  шоколадов бонбон и една кайсия.  Но изяжда бонбона по пътя и се опитва да завие в целофан кайсията.  Обвивка е твърде малка , за кайсията,  и той  предприема крайни мерки. Кайсията също е изядена , от нея остава само костилка която той грижливо обвива в целофан. Подарява и го. Момичето е във възторг. Отвивайки целофана тя е в недоумение. Костилка ? Гледайки го с същото това недоумение тя се опитва да разбере смисъла на това послание.Чувствайки , че попаднал  под нейна  хипноза, мъжа   поставя  пред себе си стъклена стена, която го отделя от момичето , която  с немигащи  очи го гледа право в очите. Ще видим кой -кого  мисли той. Момичето  постепенно прониква в мозъка му. "Обичаш ли ме ?"-Тя продължава да го изкарва от равновесие .Безсилен  да се защитава психически той казва, че изяде  бонбона и кайсията защото бяха прекалено сладки. "Така значи . .  алчен е ", мисли  момичето -" Много съжалявам, исках да направя  нещо по-добро ", отговоря разбития човек .
-" Какво именно - мислено  пита тя -" Ами, например. Очите ти ми говорят , че искаш да ми кажеш нещо. "-" Не е твоя работа "внушава мислено  момичето  -" Защо? "Попита с  очи момчето  -" Защото аз не чакам теб  . Можеш да  си отиваш. Свободен си . "Човека се извисява гордо. Няколко секунди се взира се в нея и си отива.

След като написах всичко това, аз си мисля, е  всичко е доста ясно и просто.



Тагове:   размисли сюжет,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ivoki - СТРАННО.....
18.12.2012 18:36
СТРАННО.....
цитирай
2. afrodita1 - )
18.12.2012 18:51
ivoki написа:
СТРАННО.....


нормално е)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: afrodita1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1031765
Постинги: 696
Коментари: 514
Гласове: 1375
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930